Teknoloji

Gaziantep’te ALO 153’e Yapay Zeka Entegrasyonu

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, ALO 153 Çağrı Merkezine yapay zeka teknolojisini entegre etti.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından geliştirilen sistem sayesinde, vatandaşlardan gelen çağrı, mesaj ve talepler, yapay zeka ile analiz edilerek ilgili birimlere otomatik olarak yönlendiriliyor.

İnsan müdahalesine gerek kalmadan çalışan bu sistem talep, istek ve şikayetlerin kuruma iletilmesini sağlarken, aynı zamanda çeşitli konularda bilgi alınmasına da imkan tanıyor.

Açıklamada, yeni sistemin İngilizce ve Arapça dil desteğiyle uluslararası kullanıcılar için de erişilebilirliğinin artırıldığı, özellikle yurtdışından gelen misafirlerin bilgiye hızlı ulaşmasını kolaylaştırdığı belirtildi.

Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
batum escortstbilisi escortbatum escortbayan escortბათუმის ესკორტიtbilisi escortsescort batumHoliganbetRize escorttrabzon Escortofis taşımadeyneytmey boynuystu veyreyn siyteyleyrdeyneytmey boynuystu veyreyn siyteyleyrdeyneytmey boynuystu veyreyn siyteyleyr